Off Topic: aquí se habla sobre todo tipo de temas que no tienen cabida en otros foros.
Pablo Táboas @pablotr96 Offline #1
Muy buenas
Mi nombre es Pablo y soy nuevo en teleco.
Tengo una duda acerca de la rama de imagen y sonido.
Hacia dónde va enfocada exactamente esta rama?
mi objetivo era cursarla en 3 para relacionarla en cierto modo con la música a nivel técnico o superior.
Es posible?
gracias de antemano
Matriz nula
Sep 2014 | 2 Mens.
Los siguientes usuarios han agradecido a pablotr96 este post
paula9596 (09 Mar 2015, 20:54)

Ramón @Ramon Gz Offline #2
Boas. Pois depende do que busques. ¿A que te refires exactamente con "relacionarla en cierto modo con la música a nivel técnico o superior"? Na rama de son hai algunha asignatura interesante como poden ser Feac, Saud, Tav e sobre todo Acarq, nas cales daranche en cada unha delas algunha pincelada de cousas que che poidan interesar.
Dende o meu punto de vista a máis interesante é Acarq, na cal estudiarás conceptos clave para o acondicionamento de salas e de recintos pechados (en recintos abertos dáse algo tamén pero non se estudia tan a fondo como nos recintos pechados).

Un saúdo. ;)
Imagen
Imagen
Imagen Imagen Imagen
Veterano
Número complejo
Ene 2011 | 110 Mens.

Pablo Táboas @pablotr96 Offline #3
Pois o meu obectivo era meterme no mundo de producción musical. Son músico e quería mesturar o mundo musical e o inxeñero dalgún modo.
O tema de acústica en interiores e construcción tamén me interesa bastante así que creo que non creo para nada que me disguste a rama.
Moitas gracias :D
Matriz nula
Sep 2014 | 2 Mens.

Vipoke @Vipoke Offline #4
Tú quisiste hacer lo que yo xD
Es tu mejor opción, sí.
Veterano
Legendario
Sep 2011 | 2780 Mens.

Volver a La Cafeta